Waktu

Saturday, April 2, 2011

KESIAN KAT DATOK SRI NAJIBKAN



DARI BLOGER - CUCU CICIT NABI ADAM

Gempur sehari bersama PM 1Malaysia Murujib yang mai melawat Penang untuk merampas kembali bumi bertuah ini dari kerajaan Pakatan Rakyat. Korang agak-agak Murujib mai Penang berapa kos lawatan dan perjalanan? Berapa nak bayar bodyguard? Berapa nak tabur rasuah itu ini yang berjuta-juta ringgit?

Penang ni dah jadi negeri termaju di Malaysia. Sebab itulah selepas Selangor Murujib nak sangat rampas Penang. Habis dikecohnya yang orang Melayu tertindas di Penang. Kepala bapak dia cakap macam barua. Habis bapak aku bukan Melayu kat Penang tu. Bukan mamak beb macam MB Perak HARAM JADAH tu.

Tak dengar pula yang bapak aku kena tindas dengan Lim Guan Eng. Kampung aku pula aman sahaja malah lebih meriah selepas Pakatan Rakyat ambil alih.

Ni aku nak habaq mai kat Murujib. Penang ni tanah lahir parti PAS dan PKR. Di sini juga ramai yang dulunya dari menteri BumNgok yang lahir dari Penang. Tokoh-tokoh PAS dan PKR pun lahir di sini. Murujib ni mimpi ka nak rampas Penang.

Aku tak nampak pun yang Lim Guan Eng tu kacau orang Melayu. Kalau PERKASA meLAYU tu nak kata macam BumNgok kata yang Penang diperintah oleh Cina mampuih pi lah. Korang tanya Koh Su Koon tu dia tu Melayu ka Mamak ka Cina ka? Tiada beza pun Gerakan atau DAP di Penang. Yang penting rakyat Penang berani buat perubahan.

Bukan macam rakyat N9, Melaka, Johor, Perlis, Pahang, Terengganu, Sabah dan Sarawak tu. Memang bangang sebab kezaliman depan mata pun masih nak pertahankan MB-MB dan KM-KM yang memang cilaka haram jadah makan hasil rakyat.

Anwar orang Penang. Kalau PRU13 nanti Allah izinkan Pakatan Rakyat menang sepenuhnya dan boleh mentadbir Malaysia, korang tak dapat bayangkan betapa kuatnya Penang yang PM ke6 adalah Anwar Ibrahim berasal dari Penang? Pak Lah kalah di Penang sebab selalu tidur sangat. Sebab tu bekas Menteri Pengangkutan pun sempat tipu.

Jadi kalau Murujib rasa-rasa nak rampas Penang aku cadangkan balik ke Pekan majukan dulu orang-orang Asli di sana sebab orang Penang dah maju gila. Apa yang aku nak katakan di sini pada Murujib ialah

PIRAHHHHH MABUKKKKKK

No comments: