Waktu

Wednesday, September 3, 2008

PEMILIHAN TAJUK BLOG

Alhamdulillah....... munculah belog yang dinamakan SARJANLAMA - Nak tau kenapa?...... Selama 36 tahun aku bertugas dengan Pasukan Polis, menumpukan sepenoh tenaga, mematuhi semua arahan dan Visi pasukan, namun akhirnya aku bersara dengan pangkat Sarjan sahaja, mungkin dalam kerjayaku aku terlupa Visi "AMPU dan BODEK " walau apapun aku bersukur dengan apa yang ada...... Tuhan mengetahui apa yang kita tidak ketahui. Aku adalah perpesional dalam penyiasatan Jenayah, tapi kerana aku tiada ada sijil, diploma, serta ijazah, perpersionalku berkubur bila aku bersara. Oleh itu aku muncul dengan blog ini hanya bertujuan untuk melingkarkan sedikit sejarah kehidupanku untuk tatapan anak-anaku yang tersayang, isteriku yang sangatku sayang, kawan-kawan yang masih mengenaliku semantara tuhan masih lagi memberi keizinan aku menikmati kehidupan ini. Bagiku tidak ada kesempatan lain bagi mempaparkan kesah-kesah silam penoh liku ini selain dari blog ini. Semuga anak-anakku memahami bagaimana sucinya kasih sayang dalam kehidupan yang kita harungi setiap hari...... Jangan lupa mendirikan SOLAT 5 waktu sehari semalam................. Aku akan muncul lagi dimasa terdekat...............

2 comments:

orren said...

A'kum...., apasal sedih sangat bunyi blog abahni.....cerialah sikit..he..he...he...Selamat berblog dan Selamat Berpuasa....

CurieDesigner said...

apsal abah buang post yg selepas ni? selalu2 la update blog ok..