Waktu

Sunday, October 18, 2009

NOSTALGIA TINGKATAN 5 TAHUN 1967

Assalamulaikum / Selamat Sejahtera,

Sebagai mengembalikan Nostalgia, pada tahun 1967 aku berada di tingkatan 5 Anglo Chinese School, Kg Koh, Sitiawan, Perak….. Sengaja aku paparkan gambar ini bagi mengembalikan ingatan kawan kawan persekolahan dahulu Harap maaf aku hanya dapat mengingati beberapa orang sahaja……Andainya ada kawan kawan yang terjumpa blog aku ini dan ada gambarnya …..bolehkan menghubungi aku melalui emel……


Nama kawan kawanku yang masihku ingat......
Mohd Fadzil )Pangkor),Mohd Yusof, Mohd Radzi,Mohd Ali, Omar Bashah,Abdul Raof,
Mohd Razif,Ismail Ahmad, Mohd Razali.....
Rohana, Teh Mariah (JPJ),Mariam (Guru Kemas) Safiah (Masih solo), Saniah dan yang lain lain minta maafle tidak ingat.....



Gambar kenangan aku,isteri, adiku Masbah bersama dengan Allahyarhamah
Ibuku Saamah yang meninggal dunia pada tahun 1993 di rumah
asal (Nostalgia) pada tahun 1989.....

No comments: