Waktu

Wednesday, August 26, 2009

MEDIA - KERANAMU " PAS " MENANG BESAR



Assalamulaikum / Selamat sejahtera kepada semua Rakyat one Malaysia…..

TERIMA KASIH kepada Media Arus Perdana, terutama TV 1, 2, 3, Astro Awani, Bernama TV yang memberi sokongan Padu kepada calum BN yang bertanding dalam Pilihan raya kecil Permatang Pasir (N11) pada 25hb. Ogos, 2009. Sejak dari penamaan calun hinggalah ke hari mengundi Media ini bertali arus berkempen untuk menyakin rakyat supaya menyokong UMNO/BN. Apa yang lebih hebat lagi kepimpinan mereka secara rakus menghentam kepemimpin Pakatan Rakyat, terutama Tuan Guru Nik Aziz dan Datok Sri Anuar Ibrahim. Pemimpin mereka cukup optimis bahawa kali ini “ Permatang Pasir “ akan pasti beralih arah dan menjadi anak emas mereka . Mainan Media ini membuatkan segelintar rakyat yang mudah tertipu sudah mulai gusar dan gundah gulana….. mereka berfikir mungkinkah stratigi hebat UMNO/BN kali ini menjadi kenyataan…..

Alhamdullah dengan keceluparan mereka yang tidak mengenal penat ini mengundang padah, apabila calun PAS Uztas Mohd Salleh Man menang dengan mejoriti besar (4551) mengalahkan calun BN yang bernama Rohaizat Othman….. Segulung Tahniah kepada Uztaz Mohd Salleh Man – kemenanganmu bersama sama – Menegakkan kemenagan Islam.

Kepada calun BN Shahrizat – Kekalahan kamu memberi pengertian bahawa rakyat sudah muak dengan UMNO/BN yang hipokrit….. Samuga ALLAH memberi petunjuk dan hidayah kepada kamu…. Manalah tahu suatu hari nanti tergerak di hati kamu bersama sama PAS untuk membangun Islam.

Aku lampirkan luahan seorang beloger saperti di bawah :

Apa kata pula Najib, Muhyiddin, Ahmad Zahid Hamidi, Ahmad Maslan, Shahrizat, Hishamuddin, Shafie Apdal, Rais Yatim dan lain-lain pemimpin UMNO yang bercakap besar sebelum ini?

Apa pula komen media pro-UMNO seperti Utusan, Berita Harian, Mstar, RTM, Media Prima dan lain-lain?

Bagaimana pula riaksi blogger pro-UMNO yang banyak bermaki-makian di blog masing-masing untuk memenangkan calon UMNO BN?

Apa pula ulasan pihak-pihak yang menjadi kuda tunggangan UMNO seperti SPRM, Polis, Kementerian Pertahanan, Kementerian Penerangan dan lain-lain?

Apa pula nasib mereka ynag melompat seperti Radzhi, Osman Jailu, Jamaluddin, Nazaruddin dan Jit Fang dan ketua mereka Ibrahim Ali?


Bamaimana dengan MB Rayuan di Perak, ada berani bubarkan DUN dan ada berani bercakap besar lagi?

Wassalalam - Selamat Berpuasa.....

No comments: