Waktu

Saturday, February 14, 2009

MARI KITA KAJI SIAPA YANG BODOH

Siapa perlu mintak maaf………
TAJUK ARUS PERDANA 13/2/2009

ANWAR IBRAHIM PERLU MINTA MAAF KEPADA RAKYAT MALAYSIA….

Isunya pasai kekacauan Politik kat negeri aku Perak…….Aku punya geram, apa lagi aku pijak pijakle surat khabartu macam depa pijak gambak Najib haritu – Bodoh sungguh pengarang surat khabartu….Mai aku bagitahu…..Kalau Najib tak buat hal kat Perak pada 5/2/2009 mana ada orang Perak nak buat kacau – Jadi wahai pengarang yang bodoh bin tolol bin bangang – kalau nak bodek dan ampu biarlah fakir elok elok – hang ingat orang Perak bodoh macam hangka…..

Tak dapat jadi MB jadi Ketua Demontasi jadilah

Pada 13/2/2009 Dr. Khir Toyo kena tahan dengan Polis pasai nak serah memorandum kat Karpal Singh di Pulau Pinang…..Ni satu mangkok lagi apasai bodoh sangatni, kalau tak dapat jadi MB tak payahlah nak jadi macam budak budak pulak – Hang kena fikikle hang nak lawan dengan sapa - Hangtu kelulusan Doktor Gigi mana boleh lawan dengan Peguam……Aku ingat pasai undang undang aku lagi terer tau…..

SPR – Tak payahle nak lebeh sudu dari kuah

Baru baruni SPR kata Penamaan calun pilihan Raya di Bukit Gantang Perak dan Bukit Selambau, Kedah pada 29/3/2009 dan tarikh pengundian pada 7 April, 2009…… Bila pemberita tanya pasai apa lepas perhimpunan Agong Umno 24 hingga 28/2009 baru nak buat pilihanraya , SPR kata tak kena mengena dengan tarikh perhimpuanan UMNO – SPR kata lagi Oh…wel… kami tak maule calun dan ahli parti keletihan sebelum, semasa dan selepas Pilihan Raya – Ni aku nak bagitau – hampa SPR ditugaskan untuk menentukan berkaitan Pilihanraya , kempin tak kempenke, letih tak letihke SPR tak perlu ambik tau…..Cuma aku nak bagitahu SPR hang ingat kami tak tauke SPR ikut cakap sapa – Rakyat nak percaya cakap hangke SPR……

Aku cakap bahasa Rojak mintak maafle…………Wassalam…………

No comments: